
Ifølge framtidsforskerne er informasjonssamfunnet snart en saga blott. Det snakkes mer og mer om det femte samfunn – drømmesamfunnet.
Informasjonssamfunnet er det fjerde samfunn etter jeger- og samlersam-
funnet, jordbruksamfunnet og industrisamfunnet.
I drømmesamfunnet vil det meste være bygd opp rundt den delen av tilværel-
sen som ennå ikke er automatisert – nemlig kreativitet og følelser. Vi er på vei inn i et marked basert på følelser.
De som vil oppnå suksess i framtiden, må kunne selge produkter med appell mer til hjertet enn hjernen. Det vil mer og mer bli fokus på etikk og verdier, fra det materielle til det åndelige.
I drømmesamfunnet vil det dreie seg om å skape og formidle menneskelige følelser, behov og drømmer.

Vi hjelper deg med å nå dette markedet ved å få fram gode historier knyttet til produktet ditt.
Vi vil også legge vekt på at vi skal trives i hverandres selskap, samtidig som du skal nå dine målsetninger.
I samspill med deg som kunde ønsker vi å kommunisere troverdighet med høy oppmerksomhet – på papir eller i elektronisk form.

Ordet kommunikasjon kommer fra det latinske ordet communis
som betyr felles.
Kommunikasjon er med andre ord samspill mellom mennesker. Måten vi kom-
muniserer på, uttrykker vår væremåte og våre tanker, meninger og hold-
ning. Kontakt og tillit mellom mennesker er en betingelse for god kommunika-
sjon. Når vi stoler på oss selv og andre, kan vi føle oss trygge og kommuni-
sere på en åpen og direkte måte.